عید دیدنی و این صحبت ها

خرید بک لینک

امسال لحظه ی تحویل سال "حول حالنا الی احسن الحال" رو محکم تر از بقیه ی دعا گفتم و همه ی افرادی که میشناختم اومدن توی ذهنم.فقط همین،بی هیچ آرزوی دیگه ای.

اینجا رو افراد زیادی نمی خونند،از اول هم قصدم این نبود که شلوغ بشه،چون برام مثل یه خونه ی دنج میمونه که توش خودم هستم،خود خودم بی هیچ نقابی.

اما همین افراد تک و توکی که اینجا رو میخونید،چه خاموش و چه روشن،برام مهمید و باارزش.6 ساله وبلاگ میخونم و بعضی افرادی که اینجا پیدا کردم رو شاید تا آخر عمر هم توی دنیای واقعی پیدا نمی کردم،چندتاتون هم که از مجازی دراومدید و حقیقی شدید،به یاد همتون بودم و هستم،سال نو مبارک:)

ایشالا امسال حال دلتون خوب باشه و مثل این سبزه ها باشید،سبز و رشدکننده و باطراوت.


روز اول دانشگاه خود را چگونه گذراندید؟...

ما را در سایت روز اول دانشگاه خود را چگونه گذراندید؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 239 تاريخ: پنجشنبه 3 فروردين 1396 ساعت: 13:46

صفحه بندی