"نون" هفته ی بعد قراره از تز دکتراش دفاع کنه.
این هفته که دیدمش بهش گفتم حتما تا الان اسلایدهات رو آماده کردی و بهش مسلطی دیگه؟!
میگه: نه،وقت نکردم هنوز.
من: :|
هیچی دیگه از اون موقع بهش استرس وارد شد و در نتیجه من الان به جای زبان خوندن دارم دنبال تم و رنگ بندی و عکس و... می گردم:-/
پ.ن: "ح" هم این هفته از تز ارشدش دفاع کرد،من دیگه پول ندارم به خدا:'(
ما را در سایت روز اول دانشگاه خود را چگونه گذراندید؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107