روز اول دانشگاه خود را چگونه گذراندید؟

متن مرتبط با «بدون عنوان» در سایت روز اول دانشگاه خود را چگونه گذراندید؟ نوشته شده است

بدون عنوان

  • نیلوبلاگ

    +بعد از نوشتن پست یاد اینxa0پست احمدرضا نخجوانی افتادم،نمیدونم الهام بخش بوده برام یا نه،به هر حال خوندنش قطعا خیلی بهتر از چرت و پرت هایی که من نوشتمه. کی اینقد بزرگ شدیم؟ کی زندگی اینقدر جدی شد؟ من دلم هنوز پیش اون دختر بچه ایه که با موهای لَخت قارچی صبح تا شب پا به پای پسرای فامیل می دوید و محض رضای خدا هیچ موقع سر زانوی پاهاش سالم نبود. باید به الف بگم،باید بهش بگم منِ 2 ماه پیش، الان،تو همین لحظه یه آدم دیگه شده،باید برم بهش زنگ بزنم بگم فردا ظهر از مدرسه که میاد ناهار بیاد پیشم.باید همه ی ...

    ادامه مطلب